Khamis, Januari 15, 2009

DAP keluar Pakatan kata Karpal Singh jika....

Karpal Singh selalu mengatakan yang DAP akan keluar Pakatan pembangkang jika hukum hudud dilaksanakan oleh PAS. heehehe, kalau berani keluar lah cepat dari pakatan. buat apa lagi bermain-main dalam surat khabar.......kalau la DAP punyai prinsip tidak berkompromi hukum hudud kenapa ndak keluar terus. ini pla hari2 ckp tak serupa bikin. mau tembirang saja dalam news.

Untuk pengtahuan Karpal, salah satu perjuangan PAS sejak dari penubuhannya sampai sekarang ialah melaksanakan hukum hudud. mana boleh PAS sembarangan hapuskan hudud. kalau dihapuskan, apa kata penyokong Fanatik PAS terutamanya di Kelantan. pasti PAS hilang taring dan tiada lagi penyokong dan akhirnya mungkin dibubarkan....

jadi, wahai DAP dan Karpal...cepatlah keluar dari Pakatan. geranti cita2 ko menghalang hukum hudud dilaksanakan oleh PAS gagal. lagipun setiap parti ada prinsip perjuangan. buat apa diganggu gugat oleh parti lain. kalau berani Karpal harus masuk PAS dan cadangkan dalam mesyuarat agung PAS di Peringkat Nasional untuk tidak melaksanakan hukum hudud. buat apa cakap2 dalam suratkhabar saja

tunggu apa lagi.....buat keputusan tepat dan jangan terlambat...keluar lah dari Pakatan...

3 ulasan:

Orang Asli Sabah berkata...

Ya. Uncle Karpal belum tau lagi bah belang sebenar perjuangan PAS. Saya rasa Karpal tu mau acah-acah saja tu PR. bah kita tengok dan lihatlah.

Junid Bin Gunsalam berkata...

hai Pemuzik...terima kasih kerana masuk dlm blog sy...saya harap kita blh berhubung selalu dan saling memberi pendapat dan komen..

Tanak Tandik berkata...

pegawai pengampu..[junid]

adakah PBS merestui BN, melalui tulisan saudara dihalaman yang lain, anda dan PBS saya tahu hanya menumpang kasih dengan BN. so, bila lagi nak keluar? tubuhlah parti kau sendiri. kakaka!